Mivel megszavaztátok megnyitottam az új blogomat, ahol RobSten fanficet írok! Akinek van kedve nézzen be: www.loversofthescene.blogspot.com


2010. július 5., hétfő

Pályázat eredménye!


Sziasztok!

Végre itt vagy az eredmény amit annyira vártatok! Örömmel jelenthetem, ki hogy a "Hihetetlen nap" című pályázatot Brixi nyerte meg! Nagyon sok gratuláció neki a szép, és fantázia dús történetéért, gratulálok!

Természetesen Nórii sem maradhat dicséret nélkül, hiszen az ő novellája is remek volt! További sok sikert nórii az írásaidhoz! :)

Én sajnálom hogy Zsusza nem küldte be a novelláját, pedig azt is szívesen olvastam volna! :S Talán majd a következő pályázatnál! :) 

Még annyit szeretnék mondani hogy Brixinek nyitottam egy blogot, nyereményéül, amire a novelláit fogja gyűjtögetni! Ide kattolva meg is nézhetitek és elolvashatjátok a novelláját, amit a pályázatra küldött. Még egyszer gratulálok, és neki is további sok sikert az íráshoz! :)

Ui.: Ivy életéből is hamarosan lesz új fejezet, de mostanában sok a program. Nyár van. :) Szóval türelem és addig is benézhettek egy új blogomba amin sziontén Twilight fanfictiont írok! http://www.valamimelyenbennem.blogspot.com/ Komikat kérek az első fejezethez!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése