Mivel megszavaztátok megnyitottam az új blogomat, ahol RobSten fanficet írok! Akinek van kedve nézzen be: www.loversofthescene.blogspot.com


2010. július 22., csütörtök

Díj! :)


Köszönöm először is Anitának, nagyon jól esik, hogy rám is gondolt, mikor ezt a díjat kiosztotta! Köszönöm még egyszer! 

7 dolog rólam:

1. Imádom a Twilightot és a Harry pottert
2. szeretek a barátnőimmel lógni
3. Legnagyobb álmom hogy az egyik könyvemet kiadják
4. Óvónő szeretnék lenni.
5. Szeretem a kisgyerekeket.
6. Szeretek írni, és olvasni is.
7. Szeretem a zenét.

Akiknek küldöm:

1. Diana
3. Eyi

köszönöm még egyszer Anitának! Ja és bele kell húznotok a komizásba a frisset akartok! :) 



2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Wooww..nagyon köszönöm..:D el sem hiszed mennyire örülök ennek a díjnak..:) Ez az első:) KÖSZI KÖSZI KÖSZI KÖZI KÖSZI KÖSZI és még 1000X köszi:)
    Puszi
    Eyi

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nagyon szívesen, szerintem megérdemled, nekem nagyon tetszik a storyd! :) de mi lenne ha cserében komiznál? :)

    Regina

    VálaszTörlés