Mivel megszavaztátok megnyitottam az új blogomat, ahol RobSten fanficet írok! Akinek van kedve nézzen be: www.loversofthescene.blogspot.com


2010. július 10., szombat

Hír



Na szóval, azzal kezdeném, hogy 3 fejezet maradt hátra a történetből, ezért Ivy és Alex búcsúzik a Cullenekkel együtt. de az az ötletem támadt hogy mi lenne, ha kiraknék egy szavazatiot hoigy kik vegyék át a helyüket. Oldalt lehet szavazni hogy mi legyen.
1. Saját storymnak
2. Egy RobStenes történek
3. Egy Harry Potter fanficnek csináljak egy új blogot?

Ja és még valami. Köszönöm Anitának a sok komit amivel eddig támogatott, de szeretném kérni, a többi kedves olvasómat hogy ne szégyelljenek komit írni, mert így olyan érzés mintha senki sem olvasna, és mintha senkinek sem tetszene amit olvas, úgyhogy kérlek titeket, hogy írjatok kommentárt, mert ha nem nagyon nehezen állok neki a kövinek,. Ha bíztattok gyorsabban megy.

Ha megígéritek hogy írtok komit hozzá, akkor itt egy kis rész a következő fejezetből:

"- Alice mit látsz? - hallottam Jasper várakozó hangját és erre odafordultam. Alice semmibe révedő tekintete valahogy mindig megrémisztett még akkor is ha semmi komolyat nem látott.

- El fognak menni a házunkhoz egy órán belül. - mondta Alice pislogva. - Úgy tervezik, hogy megint csak négyen mennek oda, és ha felkészületlenül találnak minket, vagy nem találnak, ott akkor minden további nélkül megkeresnek és harcra hívnak minket.

Hirtelen óriási lett a feszültéség a barlangban. Mindenki aggódva nézett a másikra.

- El kell kezdenünk a felkészülést a harcra. - mondta Alice halál komolyan. Így még sose hallottam beszélni.

- Redben. - döntött Carlisle. - Jasper!

- Számíthattok rám. - állt fel a szikláról a szólított.- Megint..."

Kíváncsi vagyok a véleményetekre ezzel kapcsolatban!

Regina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése