Mivel megszavaztátok megnyitottam az új blogomat, ahol RobSten fanficet írok! Akinek van kedve nézzen be: www.loversofthescene.blogspot.com


2010. július 21., szerda

Hírek!



Ma délben zártam le a szavazást, és egyértelműen megszavaztátok, hogy RobSten storynak nyissak blogot. A blogom el is készült ezen a néven: http://loversofthescene.blogspot.com/. A történet címe The lovers of the scenes vagyis A kulisszák szerelmesei. Az első fejezetet már fel is tettem, úgyhogy aki elolvasta mindenképpen komizzon, ha kérhetem! 

Ezúton szeretnék egy újabb kérdést feltenni pályázatot illetzően.Legyen vagy sem? Ez a kérdés. Oldalra tettem ki ugyanúgy a szavazást, kérlek titeket, szavazzatok! :)

Ui.: Még csak egy ember volt aki komizott a 25. fejezethez, úgyhogy lehet komizni! :) Please!

Regina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése