Mivel megszavaztátok megnyitottam az új blogomat, ahol RobSten fanficet írok! Akinek van kedve nézzen be: www.loversofthescene.blogspot.com


2010. július 25., vasárnap

Díj megint! XD


Nagyon köszönöm szépen ismét Anitának ezt a díjat! Mostanában annyi díjat kapok szerintem meg se érdemlem.

Remélem nem gond ha a 7 dolgot magamról, ugyanazt írnám le mint a másik blogomon, mer ott ugyanezt már megkaptam: 
1.Nagy Alkonyat és Harry Potter fan vagyok
2. Team Edward vagyok!
3. Van egy húgom
4. Van két kutyánk
5. Kertes házban lakunk
6. Szeretek táncolni
7. Sikeres írónő szeretnék lenni!

És én azt hiszem mindenkinek elküldtem akinek szerettem volna a másik blogomról úgyhogy, csak még egyszer annyit hogy köszönöm szépen Anitának, és hogy ígérem szerdáig lesz friss, bár nem érdemlitek meg csak Anita mert ő komizott! :S :) Ezért is Köszi Anita!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése